Besøk gjerne våre nye nettsider på kfuk-kfum.no

Google Analytics

Google kan også overføre denne informasjonen til tredjeparter hvis dette kreves iht. lov eller i tilfeller hvor tredjeparter behandler informasjonen på vegne av Google. Google vil ikke koble din IP-adresse med annen informasjon Google har.

KFUK-KFUM  bruker Google Analytics for å analysere bruken av våre nettsider. Vi får informasjon om hvilke sider som er mest besøkt, hvor brukerne kommer fra, på hvilke tidspunkter sidene er mest besøkt osv.

Facebook Pixel

Facebook-pikselen er et analyseverktøy som lar deg måle effektiviteten av annonseringen din, ved å forstå handlingene folk utfører på nettstedet ditt. Du kan bruke pikselen til å sørge for at annonsene dine vises til de riktige personene Finn nye kunder, eller personer som har besøkt en bestemt side eller utført en bestemt handling på nettstedet ditt. Øke salget Konfigurer automatisk budgivning for å nå personer med størst sannsynlighet for å utføre handlingen du bryr deg om, som å kjøpe noe. Måle resultatene av annonsene dine Få bedre forståelse av effekten til annonsene dine ved å måle hva som har skjedd som et direkte resultat av dem.