Besøk gjerne våre nye nettsider på kfuk-kfum.no

KFUK-KFUM Bjørgvin Nattcup 2021

KFUK-KFUM Bjørgvin Nattcup 2021


Gå til nye Connect365 for informasjon og påmelding

Høsten 2021 arrangerer KFUK-KFUM Bjørgvin NATTCUP for 21.gang. 

Cupen samler ungdommer fra hele kretsen til en kveld med fotballkamper, sprudlende heiagjenger og mange gøye aktiviteter for en hver smak! 


Utfyllende informasjon om arrangementet til deg som er gruppeleder

På denne nettsiden som det er linket til finner du cupregler, detaljert program, vaktliste for vakthold i Haukelandshallen, kampoppsett m.m. (link kommer)


Programrammer

NB: I år skjer alt program i Haukelandshallen 

21:15 Registreringen åpner. Denne skjer gruppevis. Kom til tildelt tidspunkt. 

 22:15 Åpning og kort andakt 

22:45 Avspark første kamp 

24:00 Aktivitetsrommene åpner

04:00 Aktivitetsrommene stenger

04:30 Finalene spilles og kåring av vinnerlag 

05:15 Cup-slutt og hjemreise


Så fremt smittevernreglene tillater det vil vi tilby kiosk som vil selge et lite utvalg av drikke og snacks, som f.eks. hotdogs, brus, sjokolade og vafler. 

Vi foretrekker betaling med bankkort eller Vipps, slik at vi begrenser kontaktflater og håndtering av penger.


Turneringsklasser

Det blir tre parallelle turneringer: 

  1. konfirmanter jenter
  2. konfirmant gutter
  3. 15år+ turnering for de over 15 år, der lagene kan være blandede. 

NB: vi endrer størrelsen av LAG: Ett lag defineres som 4 spillere + keeper + evt. innbyttere. En spiller kan kun spille på ett lag.

«Førstemann til mølla»-prinsippet gjelder for påmelding av deltakere og innmelding av ønsket antall lag. 

Nytt av året er at i reisefølgevalg-feltet i gruppepåmeldingen meldes det inn antall ønskede lag. Etter påmeldingsfristen har gått ut, vil dere motta en bekreftelse fra oss på hvor mange lag dere kan stille med. 


AKTIVITETER UTOVER FOTBALLTURNERINGER 

På Nattcup er det ikke bare innefotball, men også egne saler med mange ulike aktiviteter. 

Det blir: 

  • Heiagjengkonkurranse
  • Nattkino
  • Bordtennis
  • Brettspill 
  • Quiz/Kahoot 
  • Morgentrim
  • Diverse småkonkurranser


Påmelding og deltakeravgift 

Påmeldingsfrist: 1. november 2021 

Lagavgift: 300 kr pr lag.

Deltakeravgift: 200 kr for medlemmer i KFUK-KFUM.

300 kr for ikke-medlemmer. 

Ingen deltakeravgift for ledere over 18 år. 

Reisekostnader: Eventuelle reisekostnader dekkes av den enkelte.

Kun gruppevis påmelding - dvs. ingen kan melde seg på som enkeltdeltakere, alle skal være påmeldt i tilknytning til en KFUK-KFUM gruppe/menighet/ annen ungdomsgruppe som deltar på arrangementet. 

Påmelding skjer i KFUK-KFUM Connect:   Se blå påmeldingsknapp oppe til høyre i denne artikkelen. 

Pga korona-tiltak SKAL alle deltakere og ledere være påmeldt på forhånd! Ingen kan møte i døren arrangementskvelden uten å være påmeldt på forhånd. 


Betaling: Det sendes samlet faktura for gruppen, der både deltakeravgifter og lagavgifter gireres, til reisefølgeansvarlig/påmeldingsansvarlig. 

Faktura sendes når påmeldingsfristen har gått ut. 

Økonomi skal ikke være til hinder for deltakelse hos oss. Les mer om KFUK-KFUM deltakerfond her.


Ledere: Det skal være 1 leder over 18 år pr 7.deltaker, og derav skal minimum en av lederne være over 20 år. 


Smittevern Covid-19 

Vi ønsker å skape åpne og trygge tilbud for unge også under korona-pandemien! Vi følger myndighetenes retningslinjer for smittevern som til enhver tid er gjeldende. 

Vi ber også om at ledere, medarbeidere, foreldre/foresatte og deltakere gjør seg kjent med hva som er myndighetenes gjeldende retningslinjer. 

Vi fører oppmøtelister med kontaktinformasjon til alle deltakere og ledere slik at vi kan bistå myndighetene ved en eventuell smittesporingssituasjon.

Ledere og medarbeidere vil motta utfyllende informasjon om hvilke retningslinjer vi forholder oss til. 

Vi følger råd og veiledninger for aktiviteter for barn og unge fra Folkehelseinstituttet. Les mer her.


PAKKELISTE

  • Treningsklær
  • Hallsko (joggesko med lys såle)
  • Vannflaske
  • Heiagjengkostyme/utstyr - vi kårer beste heiagjeng!
  • Niste/ penger til kiosken hvis du vil handle noe der 
  • Antibac
  • Husk også mye godt humør, fair play, skap trygghet på banen og unngå stygt spill. Her er det fellesskap og god lagånd som gjelder! 


TILRETTELEGGINGSBEHOV 

Husk å gi oss beskjed ved påmelding om allergier, matrestriktsjoner, sykdommer eller andre hensyn som vi bør vite om, både hos deltakere og lederne. På den måten kan vi tilrettelegge på best mulig måte. 


BILDER OG FILMING 

Det vil bli tatt bilder og filmet gjennom helgen. Noe av dette kan i ettertid bli brukt i kretsens informasjonsarbeid. Vi kommer kun til å publisere gruppebilder. Bilder av enkeltpersoner publiseres kun etter tillatelse. 

Ønsker du å reservere deg mot at vi bruker bilder/filmer du er med på skal dette meldes inn i dette skjemaet innen 15.november. 


POLITIATTEST OG EGENERKLÆRING 

Alle ledere for grupper/menigheter og medarbeidere må fremvise gyldig politiattest og undertegne KFUK-KFUMs egenerklæring. Daglig leder i KFUK-KFUM Bjørgvin tar kontakt med de dette gjelder og informerer om hvordan man går frem for å søke om politiattest i forbindelse med deltakelse som leder eller medarbeider på Nattcup. Du kan lese mer om KFUK-KFUMs retningslinjer og rutiner for politiattest og egenerklæring her.


KONTAKTINFORMASJON til arrangør

KFUK-KFUM Bjørgvin er arrangør av KFUK-KFUM Bjørgvin Nattcup 2021.

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med daglig leder Alice J. Vatnehol 

alice@kfuk-kfum.no eller mobil: 98667869.


FØLG OSS GJERNE PÅ SOSIALE MEDIA 

Facebook: Bjørgvin KFUK-KFUM 

Instagram: kfukkfum_bjorgvin


Brosjyre for nedlasting

Nattcup 2021.pdf

Filer for nedlasting